Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна маншон външно каре?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна маншон външно каре?

    Колеги утре ми предстои смяна на маншона на дясната полуоска външен.
    Има ли някаква тънкост или е както при другите автомобили?
    Развивам гайката на полуоската след това вдигам,откачам шарнирния болт и издърпвам полуоската навън.
    След това леко съветвам карето с чука да излезе.
    Чувал съм,че трябва и горния носач да се откача защото полуоската не излизала?
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  • #2
    Хубаво е преди да започнеш да съветваш с чука, да разтвориш зегерката със зегерклещи!
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #3
      Хъм талянците зегерка ли са сложили?
      Досега на каквото и да съм сменям е като щифт.
      Ще се огледам за зегерката да не взема да измъкна цялата полуоска.
      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

      Comment


      • #4
        Според мен най-трудното от всичко е да извадиш долния шарнир, тогава ще се сетиш за всички псувни и роднини на италиянците от женски пол.Проблема е в невъзможноста на шарнира да се извади, когато карето е там, много скоро ще го разбереш.Опитай да откачиш и горния носач, после като ти писне и амортисьора ще разкачиш усещам.А като за начало не винаги успявам да развия гайката на карето, защото е с ключ 36, който трябва да е конусен.Абе не е като на Ауди примерно нагласи се психически за над 2 часа, при мен последния път беше над 5.
        Alfa164 T.S 148++ HP
        Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

        Comment


        • #5
          Шарнира се вади супер лесно.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Особено със скоба
            Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

            Alfonso 156 2.4 140 -new breed

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
              Особено със скоба
              Има скоби, вилки, тежък чук и лост... в краен случай понякога го предпочитам.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                За гайката си имам голямо гедоре,шарнира му махам контрата и с подходяща тръба,ако не падне на ръка излиза за 10 минути.
                Ще мога ли да изкарам полуоската ако откача само шарнира на долния носач ?
                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                Comment


                • #9
                  Трябва да откачиш всичко, което ще пречи да издърпаш главината навън, май само с шарнира няма да стане, на макферсон става, но тук май не става, на 166 вилката е хваната за носача, на 156 не съм го гледал, сигурно е пак така
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Гайката се развива с 36, моят е тънкостен, вече не се сещам защо най-вероятно стандартен не влиза. Вадиш шарнира, отмяташ главината и действаш. Приятно киризене. После най-добре нова гайка.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря колега за инфото
                      Утре след работа се захващам с ремонта
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #12
                        Колеги интересува ме дали на снимката е маншонът на вътрешното каре от страната на водача към скоростната кутия?Не мога да го намеря по каталог а трябва да го поръчам.
                        Attached Files
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                        Comment


                        • #13
                          ммм дам това е за 2.4 жтд който е с отделни карета вътрешни карета т.е. каретата влизат във едни чаши и после в диференциала. Надявам се си ме разбрал.
                          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                          Comment


                          • #14
                            Да,разбрах те,знам как са каретата,исках да знам дали този маншон е за там където питам.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Да точно този е,ляв десен няма значение.
                              Външния диаметър на широката част мисля,че беше 70мм.
                              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                              Comment

                              Working...
                              X